IT Innovation Partner

Customer Success Manager

Heb jij de visie, communicatieve vaardigheden en het vermogen om klanten te inspireren en te begeleiden in digitale oplossingen? Dan zijn we op zoek naar jou!
  • Aantal uur per week
    32 - 40 uur
Scroll

We zoeken een Customer Success Manager!

Wil jij de leiding nemen over spannende projecten en een cruciale rol spelen in het realiseren van de wensen van onze klanten? Als Customer Success Manager ben jij onderdeel van het customer success management team, samen zorgen jullie ervoor dat wij goed kunnen samenwerken met onze klanten en partners.

Met jouw strategisch inzicht en uitstekende communicatieve vaardigheden kun je stakeholders inspireren, prioriteiten stellen en projectdoelen realiseren. Daarnaast beschik je over de vaardigheid om klantbehoeften te vertalen naar duidelijke producteisen en werkbare oplossingen. Als Customer Success Manager ben je de sleutelfiguur in het creëren van oplossingen die de verwachtingen van onze klanten overstijgen.

Bij Notive begrijpen we dat niet alle klanten de capaciteit hebben om de rol van Customer Success Manager op zich te nemen. Daarom zoeken we iemand die deze belangrijke taak voor hen kan vervullen. In deze positie ben je verantwoordelijk voor het begrijpen en vertalen van de wensen en eisen van de klant naar een duidelijke product backlog, en het beheren en prioriteren hiervan. Ook zorg je ervoor dat dit wordt omgezet in concrete productstrategieën.

Je werkt nauw samen met klanten en ons development-team om ervoor te zorgen dat projecten succesvol worden uitgevoerd. Je stelt de juiste prioriteiten, bewaakt de voortgang en zorgt voor heldere communicatie tussen de klant en het team. Daarbij speel je een belangrijke rol in Sprint 0 en voer je functionele tests uit vanuit het oogpunt van de eindgebruiker, zodat we altijd leveren wat de klant echt nodig heeft. Ervaring met agile tools zoals Jira en het werken binnen een Scrum-omgeving is essentieel om deze rol effectief uit te voeren.

Daarbij ben je verantwoordelijk voor het plannen van sprint meetings, het bijhouden van de Jira boards en het waarborgen van kwaliteit (quality assurance) in elke fase van het project. Daarnaast zorg je ervoor dat afspraken worden vastgelegd in overeenkomsten en ben je verantwoordelijk voor het opstellen van facturen.

Bij Notive bieden we een omgeving waarin je je vaardigheden als Customer Success Manager verder kunt ontwikkelen en waarin je de kans krijgt om mee te werken aan uitdagende projecten voor diverse klanten.

Wat vragen we van jou?

  • Je bent communicatief sterk, je laat je niet van je stuk brengen
  • Je kan goed zelfstandig werken en hebt een pro-actieve houding
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis en affiniteit met digitale producten / IT
  • Je hebt ervaring in het werken met scrum
  • Je bent verantwoordelijk voor het plannen van sprint meetings, het bijhouden van Jira boards en het bewaken van de voortgang van het project
  • Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen van afspraken in overeenkomsten en het opstellen van facturen
  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang, facturering en quality assurance
  • Je speelt een belangrijke rol in Sprint 0 en het uitvoeren van functionele tests vanuit het oogpunt van de eindgebruiker

Wat zijn pré's?

  • Je hebt ervaring met product ownership, waaronder het beheren en prioriteren van de productbacklog
  • Je hebt commercieel inzicht bij het identificeren van nieuwe kansen
  • Je hebt ervaring met het werken met agile tools zoals Jira
  • Je vindt het leuk om bij te dragen aan het optimaliseren van het productontwikkelingsproces om klantbehoeften te overtreffen

Wat bieden wij?

Bij Notive krijg je meer dan alleen een goed salaris. Jouw groei en ontwikkeling vinden we belangrijk. We bieden je alle ruimte om te leren en je ambities waar te maken. Of je nu een interessante cursus wilt volgen, een inspirerende conferentie wilt bijwonen of een creatief idee hebt, we staan open voor jouw initiatieven en denken graag met je mee.

Maar bij Notive draait het niet alleen om werk. Gezelligheid en teambuilding staat voorop. Denk aan vrijdagmiddagborrels, teamuitjes en het onze Notive Weekend of Awesomeness. We geloven namelijk dat samen plezier maken net zo belangrijk is als samen succes behalen. Work hard, play hard!

Dit bieden wij:

  • Een salaris tussen €3.500,- en €6.000,- op basis van jouw skills en ervaring.
  • 1-op-1 coaching wanneer jij dat wilt.
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
  • Je werklaptop regelen wij natuurlijk.
  • Pensioenregeling.
  • Flexibel werken: thuis of op kantoor.
  • Telefoon- en thuiswerkvergoeding.
  • Leaseauto in overleg.
  • De mogelijkheid om conferenties, talks en webinars te volgen.
  • Gezellige VrijMiBo's, teamuitjes én het Notive Weekend of Awesomeness!

Over Notive

Bij ons staat teambuilding voorop. We gaan dan ook regelmatig op gezellige uitjes en etentjes. Bij Notive hanteren wij een informele sfeer, daarom zul je ons dan ook nooit strak in pak zien.

We vinden transparantie belangrijk, daarom werken we ook niet in hokjes of kantoortjes. Nee, we zitten gewoon gezellig in een grote ruimte!

De benodigde hard- of software is voor onze rekening. Daarnaast manage jij je eigen workload. We werken op basis van scrum / agile.

Zo bereikbaar

Parkeer voor de deur zonder parkeerkosten of gedoe. Geen auto? Geen probleem! Vanuit omgeving Rotterdam kun je de sprinter naar Dordrecht pakken. Stap bij station Zwijndrecht uit en loop dan een kleine 10 minuten naar Scheepmakerij 220 Zwijndrecht.

Customer Success Manager aan het werk

Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij interesse en denk jij dat we een match zijn? Of wil je gewoon eens gezellig een kop koffie doen? Reageer direct op deze vacature of neem contact op via sollicitatie@notive.nl
Solliciteer direct!

Misschien vind je dit ook interessant