De opdracht
People’s Place was de naam van de eerste Tommy Hilfiger store. Tommy, toen nog een student, opende zijn eerste jeans store in zijn eigen stad Elmira, New York. People’s Place werd een plek waar mensen samen kwamen voor fashion en muziek. In 2010 werd in het hartje van Amsterdam een bedrijfsrestaurant en café toegevoegd aan het kantoor van Tommy Hilfiger Europe.
Het kreeg ook de naam People’s Place. De locatie aan de Stadhouderskade in Amsterdam is uitgegroeid tot een veelzijdig horeca concept binnen PVH, wat het moederbedrijf is van Tommy Hilfiger en Calvin Klein. De heerlijke voedzame gerechten kun je afhalen of thuis laten bezorgen in Amsterdam.
Wij waren erg enthousiast toen PVH ons benaderde voor een nieuwe landingspagina voor hun horecaconcept: People’s Place +. De opdracht was om door middel van een WordPress template een landingspagina te bouwen waarop werknemers gemakkelijk lunch kunnen bestellen.
Op deze landingspagina moesten aantrekkelijke foto's komen met duidelijke teksten en het logo. Ook moest er een duidelijke call to action zijn naar het ordersysteem van PVH: Lightspeed Order Ahead. Daarnaast moesten de contactgegevens van zowel People's Place Plus als PVH duidelijk vermeld staan.
De oplossing
People’s Place + maakt gebruik van Order Ahead, ofwel online bestelplatformen van Lightspeed waar de klant direct zijn bestelling kan plaatsen. Eén daarvan wordt gebruikt voor lunch deliveries in het gebied rondom de kantoor campus en de ander wordt gebruikt voor de retail om boodschappen te bestellen voor de gerechten die aan huis worden geleverd binnen Amsterdam.
Door de goede communicatie met PVH hebben wij in korte tijd een duidelijke landingspagina opgemaakt. De informatieve landingspagina is het online visitekaartje waar men ziet waar People’s Place + voor staat en waar werknemers gemakkelijk worden doorgeleid naar het bestellen van hun lunch in Lightspeed Order Ahead.
Het resultaat
Mede door de goede input van PVH hebben we in 1,5 maand tijd een strakke landingspagina op kunnen zetten met WordPress. Gezien er in Order Ahead van Lightspeed weinig ruimte is tot het implementeren van een eigen huisstijl, staat er met deze landingspagina een mooi visitekaartje online. Zo kunnen klanten makkelijk lunch bestellen via (de door ons ontwikkelde) landingspagina in WordPress!